HAKKIMIZDA

Ipekyol, Twist ve Machka markaları ile tekstil sektörünün "en çok arzu edilen kadın giyim ürünlerini ve aksesuarlarını tasarlayan, yurt içinde ve yurt dışındaki mağazalarında farklı bir alışveriş deneyimini yaşattıran, modern kadının yaşam tarzına ilham veren, çok uluslu lider bir marka olmak" tır.

Ayaydın Miroglio Grup Misyonu; Ayaydın Miroglio Grup çatısı altında hizmet veren her çalışan, grup misyonunu benimser ve en doğru biçimde üzerinden taşır.

Bu misyon; Uluslar ve kültürlerarası paylaşımın tarihi yolu Ipekyolu'nu Türkiye'den Avrupa'nın en uç noktasına kadar devam ettirmek ve kurucusunun hayalini gerçekleştirmek,

Modern şehir kadınının tarzına sürekli artan bir katkı sağlayarak, yaşamının her anında tamamlayıcı bir unsur olarak var olmak, Tüketicinin tam memnuniyeti hedefi kaliteyi sunduğu tüm ürün, hizmet ve iş yapma şekillerinde benimsemek. Tüm çalışanların, fikirlerini, verimli bir organizasyonda hayata geçirebildikleri, çalışmak için sürekli olarak tercih edilen, katılımcı, dinamik, kurumsal bir işyeri yaratmaktır.

1986 yılından günümüze kadar bir aile şirketi olma özelliğini koruyan Ayaydın Miroglio Grup'ta aile üyeleri profesyonel ekibi ile birlikte uyum içinde çalışmakta, kurumsallaşma süreci içerisinde bir çoğu icra kurulu seviyesinde kalarak yeni yönetim şeklini benimsemiştir.

Kurumsal Yapı

1986 yılında ilk markası Ipekyol ile hazır giyim perakendeciliği ve kısmi olarak toptan satış üzerine kurulmuştur. Grubun marka portföyünde Ipekyol markasının yanı sıra Twist ve Machka bayan giyim markaları da yer almaktadır.

2000 yılında Şişli-Bomonti'de 10.000 metrekare alan ve 12 kat üzerine kurulu merkez binasına geçen Ayaydın Miroglio Grup merkez binası; yönetim, ürün geliştirme ve tasarım, pazarlama ve satış, muhasebe ve finans gibi operasyonel birimlerin yanında, fason üretim operasyonlarının ve tüm lojistik organizasyonunun da yer alacağı şekilde konumlandırılmıştır.

Ayaydın Miroglio Grup, yapısındaki hızlı ve sürdürülebilir büyümeyi desteklemek üzere kurumsal ve operasyonel yönetim anlamında yeniden yapılanmaktadır. Mevcut iç pazar, perakende satış ve fason üretim üzerine kurulu insan kaynakları yapısının modern, tam rekabet ortamında başarı ile iş yönetebilen yeni profesyoneller ile zenginleşmeye başlamıştır. Grup içi yapılanmada operasyonel, stratejik ve destek birimler olarak yola devam edilmektedir.

2004 Machka yaz sezonu ile birlikte doğdu. Aynı zamanda Türkiye'nin ilk prêt a porte markası oldu. Machka'nın ilk mağazası Abdi İpekçi'de açıldı.

2005 Machka' ilk flagship mağazası açıldı.